środa, 28 marca 2012

Nareszcie Wiosna! + Ile urosły moje włosy po miesiącu picia drożdży.

Tak się cieszę, że już jest wiosna!
Zima okropnie mi się dłużyła. Ogólnie nie lubię zimy, bo jestem ciepłolubna :)
Do tego jestem strasznym zmarzluchem, czasami nawet w lato jest mi zimno. No i cały rok śpię w skarpetkach.

W poniedziałek wraca mój chłopak! Nie było Go dwa miesiące i już nie mogę się doczekać  Jego przylotu :)

A teraz coś bardziej konkretnego: Ile moje włosy urosły po drożdżach.
Piłam je przez miesiąc i nie widziałam żadnych efektów, ale się nie zniechęcałam. Po miesiącu zrobiłam zdjęcie i nie zauważyłam różnicy, więc stwierdziłam, że przestanę je pić. Jakiś tydzień po tym jak zrobiłam 1 zdjęcie postanowiłam zrobić jeszcze jedno w tej samej bluzce (od pidżamy), w której zrobiłam zdjęcie przed piciem drożdży. I ku mojemu wielkiemu zadowoleniu zauważyłam różnicę!!

 To jest zdjęcie robione zanim zaczęłam pić drożdże. Włosy sięgają mi do "bałwanków" a w najdłuższym momencie do tego niebieskiego paska.

A to jest zdjęcie po miesiącu picia drożdży. Wszystkie włosy sięgają mi za ten niebieski pasek :)

Haha wiem, że nie jest to najładniejsza bluzka i jest na mnie za duża o 2 rozmiary, ale teraz zdjęcia będę robiła w niej, bo o wiele łatwiej jest zobaczyć różnicę.

Dwa dni temu poprosiłam koleżankę o obcięcie mi końcówek, więc włosy są mniej więcej wyrównane :)

6 komentarzy:

  1. Efekty widać. :)
    Powodzenia w dalszym zapuszczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki własnie znowu zaczęłam pić drożdże :)

      Usuń
  2. Ja piję drożdże póki na razie przez tydzień ;) Ale motywujący post, i mimo strasznego smaku będę pić dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po zalaniu drożdży i po tym ja się wyparzą dodaję 1/4 kostki rosołowej. Bardzo zmienia smak i jak dla mnie to nawet dobrze smakuje. Może spróbuj tak pić :)

      Usuń
  3. wszyscy wokół tak kuszą tymi drożdżami, że chyba wreszcie i ja się przełamię... ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń