czwartek, 15 marca 2012

Tag: Muszę to mieć!

Ania otagowała na swoim blogu każdego, więc postanowiłam napisać odpowiedź na ten Tag.
Zasady tagu:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

1. Olejek do włosów Vitaka.
Włosy olejuję już jakiś czas i jestem bardzo ciekawa jak na nie wpłynie ten olejek.


2. Perfumy Christian Dior J'Adore
Te perfumy są drogie, ale uwielbiam ich zapach i jak wiem, że kiedyś je sobie kupię. 


3. Masło do ciała z The Body Shop.
Jestem ciekawa czy te masła są tak dobre jak mówią. Ciekawi mnie też ile utrzymuje się zapach i na jak długo nawilżają. 


4. Żel do twarzy Cetaphil
Tu chyba nie muszę pisać dlaczego muszę go mieć.

5. Wcierka do włosów Jantar. 
Zdjęcia pochodzą z internetu i nie są moją własnością.

Taguję wszystkich chętnych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz