środa, 18 kwietnia 2012

I kolejna recenzja: Seboradin :)

  Chciałabym podzielić się moim (jak na razie) największym odkryciem włosowym. Mowa tutaj o balsamie do włosów zmęczonych i pozbawionych witalności z naftą kosmetyczną i prowitaminą A.
 Balsam ten kupiłam przez przypadek, ponieważ chciałam kupić odżywkę tej firmy, ale przeciw wypadaniu włosów. Niestety nie było akurat tej, którą chciałam, więc kupiłam balsam. 

  Balsam ten nakłada się na mokre i umyte włosy, pozostawia na 3-5 minut i spłukuje. Producent obiecuje, że po trzech tygodniach codziennego stosowania włosy odżyją a ich blask zostanie przywrócony. Balsam ma przyjemny ziołowy zapach, który utrzymuje się na włosach przez dość długi czas. Dla mnie to zaleta, ale komuś może się nie spodobać ten zapach. 

  Jak większości moje włosy najlepiej układają się po umyciu. Dlatego kiedy tylko mogę myję włosy rano, albo przed wyjściem z domu. Niestety w zimie często potem choruję, więc jestem zmuszona myć włosy wieczorem. Podczas snu moje włosy się odgniatają i rano wyglądają strasznie. 

  Jakie więc było moje zdziwienie, kiedy po zastosowaniu tego balsamu, następnego dnia rano moje włosy świetnie się układały. Pomyślałam, że to przypadek. Ale następnego dnia znowu wstałam z ładną fryzurą. 
  Nie wiem jak to możliwe, ale dzięki temu balsamowi moje włosy wcale się nie odgniatają (przy skórze głowy) i nie sterczą na wszystkie strony. Po prostu wyglądają jakbym przed chwilą je umyła i ułożyła. 
  Dodatkowo są nawilżone i pięknie pachną. 

Na pewno kupię balsam ponownie, ponieważ służy on moim włosom jak żadna inna odżywka. 

9 komentarzy:

  1. kupie wszystko, co jest w stanie pomoc moim wlosom:D
    wlasnie jestem po rozjasnianiu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz odbudować włosy, to lepsza będzie odżywka z L'biotici, albo z Bingo Spa, bo ta tylko przywraca włosom blask, ale nie regeneruje ich w takim stopniu jak tamte :)

      Usuń
  2. też muszę myć włosy wieczorem. ostatnio taki cudowny efekt dała mi maska Gloria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mam w planach ją kupić, ciekawe czy u mnie też tak zadziała :)

      Usuń
  3. zostałaś otagowana! :) http://hair-and-food.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię balsam z żeń szeniem,świetny jest ale podrożał bardzo:(

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam problem :) rowniez myje zawsze wloski wieczorem przez co rano wygladam jak czupiradlo heh :) moglabys podac cene tego balsamu?:>

    OdpowiedzUsuń