środa, 11 kwietnia 2012

TAG: Reading is cool.

Sroka na swoim blogu odpowiedziała na ten TAG i zatagowała wszystkich, którzy mają ochotę na niego odpowiedzieć.
Jako, że uwielbiam czytać postanowiłam na niego odpowiedzieć.


1. O jakiej porze dnia czytasz najczęściej?
Nie mam ulubionej pory. Czytam kiedy tylko mogę.

2. Gdzie czytasz?
Jak napisałam na górze czytam kiedy tylko mogę, a więc gdzie tylko mogę :) Najczęściej jest to komunikacja miejska (jadę godzinę na uczelnię).

3. W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Najchętniej czytam w pozycji półleżącej.

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Najchętniej czytam książki przygodowe, fantastykę i dramaty.

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?
Kupiłam pierwszy tom ostatniej części sagi o Eragornie.

6. Co czytałaś ostatnio?
Ostatnio czytałam "W łożnicach królowych" Benzoni Juliette.

7. Co czytasz obecnie?
Czytam "Grę o Tron" George'a R. R. Martina.


8. Używasz zakładek, czy zaginasz ośle rogi?
Teraz czytam e-booki na kindlu, więc ani nie zaginam rogów, ani nie używam zakładek. Ale zanim kupiłam kindla zawsze używałam zakładek. Mam ich mnóstwo i każda mi coś przypomina.

9. E-book czy  audiobook?
Zdecydowanie e-book. Nie lubię audiobooków, wolę sama przeczytać. Poza tym szybko bym się rozpraszała i nie wiedziałabym co się właśnie stało w "książce".

10. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Moją ulubioną książką była "Ronja córka zbójnika". A jak troszkę podrosłam to zaczytywałam się książkami Lucy Mount Montgomery i żeby było zabawnie "Anię z Zielonego Wzgórza" przeczytałam jako jedną z ostatnich :)

11. Którą z postaci literackich najbardziej cenisz?
To jest trudne pytanie, bo w każdej książce mam postać którą cenię. Np. w dalszych częściach Ani płakałam jak jej syn Walter poszedł na wojnę i zginął. albo w Igrzyskach śmierci taką postacią była Prim. Nie podobał mi się los, jaki zgotowała jej autorka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz