czwartek, 26 kwietnia 2012

Tag, tym razem z prawdziwego zdarzenia :)

Zostałam otagowana przez Lagoenę, której bardzo dziękuję :)
Jest to mój pierwszy "legalny" tag, ponieważ wcześniej odpowiadałam na tagi nie będąc imiennie otagowana. 

Po przeczytaniu odpowiedzi na blogu osoby która Cię otagowała(który musisz zobaczyć) odpowiadasz na ten TAG
A więc do dzieła!!!

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Moje odpowiedzi na pytania:

1. Kim chciałaś zostać w przeszłości, kiedy byłaś dzieckiem?
Hmm.. nie miałam sprecyzowanego zawodu. Raczej wiedziałam, że chciałabym pracować z ludźmi a nie siedzieć za biurkiem. 

2. Za którym kosmetykiem byś tęskniła, gdyby przestali go produkować?
Byłaby to pomadka ochronna z Oriflame. Już zmienili jej skład i opakowanie i tą którą uwielbiam mogę dostać tylko na Allegro.

3. Co najbardziej lubisz jeść?
Moja odpowiedź będzie dziwna, ale są to kartofle. Od dziecka je uwielbiam i dla mnie obiad bez kartofli to nie jest prawdziwy obiad :) A ze słodyczy to żelki.

4. Czym zajmujesz się na co dzień?
Studiuję zaocznie Inżynierię Środowiska na PW i pracuję. 

5. Którą porę roku lubisz najbardziej?
Zdecydowanie lato. Jestem strasznym zmarzluchem i zimą prawie nie funkcjonuję :)

6. Jaki jest Twój naturalny kolor włosów? 
Ja bym go określiła na ciemny blond. Ogólnie rok temu uznałam go za nijaki i pofarbowałam włosy. Teraz chciałabym do niego wrócić.

7. Wolisz nosić długie, czy krótkie paznokcie?
Zawsze wolałam krótkie, ponieważ z długimi jest więcej zachodu. Jednak ostatnio moje paznokcie rosną jak szalone i musiałabym je piłować co kilka dni, więc pozwalam im rosnąć, a kiedy sa już bardzo długie to je piłuję.

8. Twoje ostatnie kosmetyczne odkrycie?
Moim ostatnim kosmetycznym odkryciem jest balsam do włosów Seboridan. 

9. O jakim kosmetyku marzysz?
Chciałabym wypróbować tak zwane lakiery do ust firmy YSL. Ale jeszcze długo nie będzie mnie na nie stać :)

10. Jesteś zadowolona ze stanów swoich włosów? Dlaczego?
Jeszcze nie do końca. Ponieważ moje włosy są suche i czasami się puszą, ale pracuję nad tym :)

11. Prysznic czy wanna?
Zdecydowanie prysznic. Kiedy jestem zmęczona po długim dniu, biorę szybki prysznic i idę spać. Z wanną jest dużo więcej zachodu. 


Moje pytania:
1. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
2. Twoje wymarzone wakacje?
3. Masz zwierzę? Jeśli tak, to jakie?
4. Ulubiona bajka z dzieciństwa. 
5. Ulubiony kosmetyk wszech czasów
6. Filmy czy książki?
7. Co częściej zakładasz spodnie czy spódnicę?
8. W jakim kraju chciałabyś mieszkać (poza Polską)?
9. Gdzie pracujesz? I czy ta praca Cię zadowala?
10. Ile chcesz mieć dzieci?
11. Ulubione perfumy?

Taguję: 
Nissiax83
Czarną Orchideę 
The Oleskę
Anię
Ekocentryczkę
Czarszkę
Madzię

1 komentarz:

  1. zostałaś otagowana! http://hair-and-food.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń